Creëer het leven waar je super blij van wordt
Je kunt zelf het leven creëren dat bij je past en waar jij blij van wordt. Los van je huidige situatie en omgeving. Het belangrijkste is dat je leert afstemmen op jouw grote passie of droom door er tijdens het mediteren al te zijn. Want tijdens mediteren ben je los van tijd, geld, je ego, je omgeving. Daar ben je vrij en een krachtige creator. Je kunt in die ruimte heldere intenties zetten voor je droom of droombestaan en alle emoties die daarbij horen zoals intense liefde voor het leven en grote dankbaarheid al voelen. Je stapt als het ware in je toekomstige zelf.
Wat ik er zo krachtig en inspirerend aan vind, is dat je zo los komt van je verleden en beperkende mindset. ‘Omdat ik zo en zo ben opgegroeid, zal ik wel zo en zo doen/zijn/hebben als ik ouder ben.’ Door je los te koppelen van verleden en huidige situatie in een ruimte waar alles mogelijk is, wordt meer mogelijk dan we ooit voor mogelijk hielden.
In de zaal zaten ook enkele dappere, ernstig zieke mensen. Uit ervaring weet Dr Joe Dispenza (hij doet dit werk al 30 jaar over de hele wereld) dat mensen door deze mindshift ook ongeneeslijke ziekten kunnen overkomen. Kortom, het was een mindblowing weekend voor ons allemaal.
Quantum factor voor jouw personal branding
Het brengt me ook terug naar jou en personal branding. Want als je je realiseert dat alles energie is en je daarmee mensen en dingen op je pad kunt aantrekken, dan weet je ook dat het belangrijk is dat je uitstraalt wie jij bent en wat je doet.
Zodat jij als ondernemer of coach echt een gezicht naar buiten krijgt en mensen het prettig vinden om je te volgen en uiteindelijk klant worden. Juist omdat wat jij doet ook deels uit het ongeziene bestaat, een enorme impact heeft en jij uniek bent, is personal branding belangrijk om je bedrijf of praktijk te laten groeien.
Wat ik eerder schreef over de automatische piloot, kan ook heel goed gelden voor de manier waarop jij als ondernemer of coach zichtbaar bent. Soms realiseer je je dat je steeds dezelfde dingen op dezelfde manier doet, terwijl het je weinig oplevert. Het voelt al niet meer goed. Het is dan ‘oude energie’ en tijd voor verandering zodat je stappen gaat zetten en meer bereikt.
Om weer de energie in je bedrijf te brengen, kan iets kleins volstaan, maar ook iets groters zoals de rebranding van je logo, slogan en kleuren. Ik tune graag in op wat jij als persoon en jouw bedrijf nodig hebben, zodat je gaat uitstralen wie je nu bent, wat je doet en waarom je doet wat je doet. Het is namelijk zonde als wat je momenteel uitstraalt niet matcht bij je huidige fase in je ondernemerschap en je te weinig mensen aantrekt. Dan lekt je energie en creëer je steeds meer van hetzelfde zonder dat je de mensen aantrekt die je graag helpt.
Your brand new energy
Als je klaar bent voor een dosis ‘brand new energy’, gun jezelf dan een individueel personal brandinggesprek. Live met mij in Amsterdam of online. Dan heb je daarna (weer) veel zin om meer naar buiten te treden en contact te maken met je doelgroep. Plan jouw personal branding adviesgesprek in of reserveer de rebranding van je bedrijfsuitstraling.
Sinds kort begeleid ik ook enkele ondernemers 1-op-1 in personal branding traject. Drie maanden krijg je mijn kennis en begeleiding om meer naar buiten te treden en echt stappen te zetten naar een groter bereik en je thuis voelt met social media. Wil je meer weten, mail mij dan op brenda@brandingdiva.nl. Ik vertel je er graag meer over.
Zomerboekentip
Dr Joe Dispenza’s boek ‘You are a placebo’ is net in het Nederlands vertaald, dus ik ben vanmorgen vroeg al begonnen met lezen. Wie weet neem jij het boek ook mee op vakantie? Laat je me na afloop weten welke inzichten het je heeft gegeven? Vind ik leuk om te horen.
Hartelijke groet,

Ps Ben je geïnteresseerd in gezondheid, energie, biologische voeding, passief inkomen? Kom dan naar de informatieavond in Amsterdam over Soul, het puurste voedingssupplement ooit. Ik co-creëer deze vrijblijvende avond met twee andere bewuste ondernemers. Mail mij voor de data op brenda@brandingdiva.nl.
|
Geen opmerkingen