3 tips voor Facebook

3 tips voor Facebook

10 jaar geleden maakate ik een switch van tekstschrijver naar het ontwerp vak. Ondanks mijn haat-liefde verhouding met Facebook, ging ik overstag met een zakelijke Facebook pagina, omdat ik het als kans zag om mijn nieuwe Brenda te laten zien. Als mensen zagen wat voor logo’s en huisstijlen ik maakte, dan zouden ze sneller begrijpen of ik de persoon was om hen te helpen met hun rebranding. Na verloop van tijd begon dat inderdaad zo te gaan en werd ik enthousiast over de band die ik in snelle tijd met mensen kon opbouwen. Mensen die ik eerst helemaal niet kende en nooit live had ontmoet, gingen mij nu volgen en ik  hen. Dat vond ik gaaf. Het kostte relatief weinig tijd en geen investering. Wil je hier meer over lezen, lees dan mijn eerdere blog ‘Waarom ik begon met Facebook’.

&nbsp

Nu levert mijn zakelijke Facebook pagina mij leuke contacten, aanbevelingen én opdrachten op. En als het voor mij werkt, dan werkt het ook voor jou!

&nbsp

>>Kijk snel naar mijn 3 videotips om NU te gaan starten of doorstarten op social media. Op het einde van de video heb ik nog een mooi CADEAU voor je, dus ga snel kijken.<<

Er zijn zoveel kansen en mogelijkheden op social media. Zo zitten er 1,49 biljoen mensen alleen al op Facebook! In Nederland zijn er 9,5 miljoen Facebook accounts. En Linkedin heeft maandelijks 4,2 miljoen bezoekers.

&nbsp

Ik ben benieuwd of je NU met Facebook, Linkedin of een ander kanaal gaat starten. Laat het me weten, ik volg je graag!

&nbsp

Hartelijke groet,

Brenda Serrée

PS Kijk de video helemaal uit, dan ontvang je een primeur! Ga HIER naar de genoemde link.

Klik HIER als je mijn gratis webinar over ‘Meer interactie en volgers op social media’ wilt bijwonen.

Geen opmerkingen

Plaats een opmerking

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Bevestig aanmelding in je mailbox.

Er is een fout opgetreden tijdens het verzenden van uw verzoek. Probeer het opnieuw.

Je vindt het ok dat Branding Diva je mailt volgens de AVG en gaat akkoord met de privacy verklaring